• Aligning with high-level global trade rules stressed

L'allineamentu cù e regule di u cummerciu glubale d'altu livellu sottolineatu

4

A Cina hè prubabile di piglià un approcciu più proattivu per allineà cù e regule ecunomiche è cummerciale internaziunali d'altu standard, è ancu per fà più cuntributi à a furmazione di novi reguli ecunomichi internaziunali chì riflettenu l'esperienze di a Cina, secondu l'esperti è i capi di l'affari.

Tali sforzi ùn solu espansione l'ingressu à u mercatu, ma ancu migliurà a cumpetizione leal, per aiutà cù a cooperazione ecunomica è cummerciale globale di altu livellu è facilità a ricuperazione ecunomica mundiale, anu dettu.

Anu fattu e rimarche chì a spinta di apertura di u paese per u futuru hè prevista per esse un tema caldu durante e duie prossime sessioni, chì sò e riunioni annuali di u Cungressu Naziunale di u Populu è u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese.

"Cù i cambiamenti in a situazione domestica è internaziunale, a Cina deve accelerà l'allinjamentu cù e regule ecunomiche è cummerciale internaziunali di altu standard, per stabilisce un ambiente cummerciale più trasparente, ghjustu è prevedibile chì livella u campu di ghjocu per tutte l'entità di u mercatu", disse Huo Jianguo. vice-presidente di a Società Chine per i Studi di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu.

Hehà dettu chì più avanzati sò necessarii per ghjunghje à quellu scopu, soprattuttu in l'abolizione di pratiche inconsistenti cù a migliurà u clima di l'affari è l'avanzamentu di l'innuvazioni istituzionali chì sò à l'altu livellu internaziunale, ma ancu risponde à i bisogni di a Cina.

Lan Qingxin, un prufessore in l'Academia di Studii di l'Ecunumia Aperta Chine di l'Università di l'Ecunumia Internaziunale è l'Ecunumia, hà dettu chì a Cina hè prevista di espansione l'ingressu à u mercatu per l'investituri stranieri in u settore di i servizii, libera una lista negativa naziunale per u cummerciu di servizii, è ancu più. apre u settore finanziariu.

Zhou Mi, un ricercatore anzianu in l'Academia Cinese di Cummerciu Internaziunale è Cooperazione Ecunomica, hà dettu chì a Cina hà prubabilmente accelerà i so esperimenti in zoni di cummerci liberi piloti, è scopre novi regule in settori cum'è l'economia digitale è l'interconnessione di l'infrastruttura di altu livellu.

Bai Wenxi, economista capu di IPG China, s'aspittava chì a Cina aumenterà u trattamentu naziunale per l'investituri stranieri, riducerà e restrizioni di pruprietà straniera, è rinfurzà u rolu di e FTZ cum'è piattaforme di apertura.

Zheng Lei, economista capu di Glory Sun Financial Group, hà suggeritu chì a Cina deve rinfurzà i ligami di cummerciu è d'investimentu cù i paesi in via di sviluppu è avanzà a custruzzione di l'Iniziativa Belt and Road, mentre sfruttendu a vicinanza geografica trà a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong è Shenzhen, a pruvincia di Guangdong. à spirimintari cu riformi è innovazioni istituzionale in cunsiderà di i pratichi di i paesi sviluppati in a zona ecunomica spiciali di Shenzhen, prima di riplicà tali spirimenti in altri lochi.

Sicondu Enda Ryan, vicepresidentu di a multinaziunale britannica Reckitt Group, a determinazione di u guvernu cinese à intensificà a riforma è l'apertura hè evidenti, chì incuraghjenu i guverni pruvinciali à cuntinuà à migliurà e pulitiche è i servizii à l'investituri stranieri, è ancu alcuni istruttivi. cumpetizione trà e pruvince.

"Aspettu avanti e misure per prumove l'accettazione mutuale internaziunale in i dati di R&D, a registrazione di u produttu, è l'esaminazioni di i prudutti impurtati in e prossime duie sessioni", disse.

Tuttavia, l'analisti anu sottolineatu chì l'espansione di l'apertura ùn significa micca solu l'adopru di regule, regulamenti è standard stranieri senza cunsiderà u stadiu di sviluppu specificu di a Cina è a realità ecunomica.


Tempu di Postu: Mar-04-2022